dinsdag 8 maart 2005

Luc De Vos op één

Luc De Vos:Ja,sommige mensen kennen mijn ware afkomst.Van Luc De Vos naar Luke The Fox van X wars met Star files was nu ook maar een klein bruggetje.En die spin-off films en series zaten wel vrij close moet ik zeggen alhoewel daarin naar mijn mening veel gecensureerd werd.Volgende week heb ik trouwens important rendez-vous met mijn vriend Chewbacca.Ik kan me nog herinneren dat we samen op de Millenium Falcon ontmoet hadden en samen het schip naar de rebellenbasis moesten vliegen.Hij viel me onmiddelijk op want ik stelde hem onmiddelijk de volgende vraag-Waarom loop jij hier zo totaal naakt en zonder geslachtsdelen rond Chewbacca?Ik zei dat ik al een zeer sterk vermoeden had wie daar verantwoordelijk voor was en dat hij niet hoefde te panikeren omdat deze persoon zijn straf niet zou kunnen ontlopen omdat ik nog beter dan mijn leermeesters was.Die geraakten niet verder dan May the force be with you Luke The Fox terwijl ik al in mijn It may because it really is with me stadium zat.
Één tv reporter-En hoe reageerde Chewbacca daarop?
Luc De Vos-Hij vertelde me dat het vanwege de censuur was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten