vrijdag 12 augustus 2005

Zonder beat

You and me and the neverbeendead devil makes three with some a that weed
But then ya gotta make that music for that inbetween time zonder beat

Zonder moeite, zonder slag, zonder stwôt, zonder effort, zonder geld, zonder liefde, zonder genegenheid, zonder chanse, zonder compassie, zonder bladjes, zonder toebak, zonder weed, zonder beat, zonder beat, zonder bea-ea-ea-ea-eat

'k zitt'ip^'t dak van de wèreld en 'k kieke noa beneent, 'k vollo d'rof, recht ip myn mûle, 'k springe rechte, 't doe gin zjir, of toch niet mjir, dan ne marble teegn joene kop, ofgedropt van ip 100 mèters wôgte, de dwôgte in myn kele, volt best da te verelpne, de skelpne van sportmann'n zyn ol gin avanse, teegn myn offensief, ge grakt'er mô vanof me chace. 't e nie omda'j canc'èt daj 't verre goa bringn, 'k kanne zingn lik bûstik en bradworst, dommestiek verlossn van de dagelikse dingn die u bezig ôudn tut verveelns toe. 't è genoeg gewist, myn lyk wèrd'ipgevist ût de voart, myn zwoart versloat veel antagonistn, 't kan nie missn, da'n ol d'mc's van belgië, benauwd zyn van ik, mc pistolee in een vroeger incarnoatie, in een vôrig leevn, 't e woa, 'k è ier nog gewist, oner nen andern noame, 'k è ier nog gewist, 'k kanne nie zeggn da 'k mie skoame, voe de maniere woarip da kik oll'obstakels executere, 'k passere, an de revue van d'mc's die d'annaaln van de geskiedenisse goan ingoan, 'k lwôpe verloan, è'j mie vertoan? Of moe'k mynzelvn nog ne kjir eraaln? Of moe'k der nog nen boas van de hiphop bie aaln?

Zonder moeite, zonder slag, zonder stwôt, zonder effort, zonder geld, zonder liefde, zonder genegenheid, zonder chanse, zonder compassie, zonder bladjes, zonder toebak, zonder weed, zonder beat, zonder beat, zonder bea-ea-ea-ea-eat

weh, ik weete de legende van de goe mc's, dus kom môr ol een bitje dichtre, ik ben de stichtre van de nieuwe loge, 't perkament zit in de zwarte koffer, 'k ben een minselyk offer, ik ben de ridder van der gloazne salongtafel en myn princesse bakt ne wafel. Ôk gedoan è me zwemm in de vyver van 't kastjil, d'interpretoatie van een ongezien taferjil, ip myne grond, ip myn perjil, wèr'tre gefjist, we drinkn en we smwôren en we eetn om ter mjist. En achternoa springe'k ip myn pèrd, 'k doe myn langkoar nwoi nie in ni stèrt. 'k zwèr'et en 'k èr'et oe'j mie bedient lik god in Vrankriek. Kiek mô nô dommestiek oet ie me zyn lanse ol zyn teegnstanders versloat, mô 't e doarover nie da 't goat
Ik ben Flyp Cauw'lier, noem mie nwoi gin skytpapier. Ge ziet da toch van ier, 'k transformeer'in ne vampier. En 'k byt'in joene nekke, en ôut een bitje zjir'toet zyn 't u spiern da 'k verekke en u bloed da 'k oflekke. 'k vliege were weg noa de grotte in 't kastjil: ik ben nû voldoan en gie zy'nie mji gjil. 'k ange me myn wôft noa beneen an de plafong. 'k voll'ôzzô in sloape en da zonder pardong

Zonder moeite, zonder slag, zonder stwôt, zonder effort, zonder geld, zonder liefde, zonder genegenheid, zonder chanse, zonder compassie, zonder bladjes, zonder toebak, zonder weed, zonder beat, zonder beat, zonder bea-ea-ea-ea-eat

Aha, dikkers da 'k ik drwôme, 'k zitte 'k ik in bedde, ge kent da wel, 'k wille wel mô 'k kanne niet
In myn drwômm ben 'k lwôm mô 't es een feit da'j in de realiteit nie moe noaspreekn voazn me jolijt
'k rie me pèrd en karre deur den bus, 't es ol loate mô 'k ben der wel gerust in. 'k ben gin kwoad verwachtende, 'k zie een poar overnachtende spinn'n, 't onheil kan beginn'n, de grond goat oopn, 't kom ne zômbe ût, 'k pakke myne zak, myn ninje stokken d'rût, en in ne flût e de zombie nog dwôder, myn ego were grwôdre. 't es een twad te zeggne me diene stoefer van Cauw'liers en mô weetn me vampiers. Ik è actie nwôdig lik brwôt of 'k goa dwôd onder de grond, 'k droaie rond, ô'k an de kassa van de winkle toekomme, godverdomme, 'k begunne te rapp'n, ge moe ze zien kiek'n lik nen ont ip 'n zieke koe
'k kieke een bitje toe oe vanachter de zjaloezie de mins'n of te loern mô ze zien mie nie stoan. En toch ben 'k ier aanwezig, begun mie mô te vreezne. 't es ier niemand veilig keun'j de woarskuwinge nie leezn ip 't bord vwô myn deure ô'k den ôto wegsteure noa d'n bwôrd van d'n afgrond. dommestiek is ongezond?

Zonder moeite, zonder slag, zonder stwôt, zonder effort, zonder geld, zonder liefde, zonder genegenheid, zonder chanse, zonder compassie, zonder bladjes, zonder toebak, zonder weed, zonder beat, zonder beat, zonder bea-ea-ea-ea-eat

Bron

2 opmerkingen: