maandag 26 januari 2009

Courage ( wanna see a joke check a lookalike )


De atheist en de nog nooit dood geweest zijnde almachtige god aan den more familiar toog

-Dan vertellen ze je dat je bestaat omdat de atheist teveel voorspelbaar toeval heeft going on in zijn filosofie dat enkel de levenden het eeuwige niets worden uit de verzameling van alle dingen die niet niets zijn.
Dat is dan een zeer goed begin want dat leidt tot het bewijs van bestaan en dat kan je gebruiken om de andere atheisten hun fout te doen inzien, ook zij die beweren van gelovig te zijn en de gelovige wereld nog steeds verkeerd aan het leiden zijn.
Maar ik vind het beter van dat niet te doen, laat ze zichzelf maar wat verder uitmoorden want ze weten niet beter.
-Als het jouw beurt is om vermoord te worden zal ik ook nog wat laten begaan vanwege niet beter weten. Zelf heb ik sinds het begin van de mensheid vanwege eigen schuld laten begaan en heb ik al persoonlijk betaald voor al mijn schulden in oog om oog stijl, ook voor al mijn misdaden die ik door chronologische ogen gezien nog niet heb gepleegd.
En omdat jij jezelf niet belangrijk genoeg vindt om hen te stoppen met hun moorden zal ik je getuige laten zijn van elk punt in de tijd waarin de menselijke geschiedenis zich heeft afgespeeld zodat ik evenveel kan laten begaan in verband met al wie niet beter weet.
-Maar als ik zoals jij zegt mezelf daar niet belangrijk genoeg voor vind moet daar dan toch een rede voor zijn...
-Courage my world, you're too dumb it doesn't matter.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten